Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Page Rank a pozycjonowanie - Pozycjonowanie

Page Rank a pozycjonowanie - Pozycjonowanie

PageRank to jeden z ciekawszych współczynników oceny wartości serwisu internetowego, jaki nadaje algorytm Google. Skala PR jest stała i zawiera się w przedziale 0-10. Od dłuższego czasu PR jest dynamiczny i co kilka miesięcy następuje aktualizacja wyświetlanego PR. Teoretycznie im wyższy Page Rank tym strona jest bardziej wartościowa.


Zasada przydzielania PR jest znana webmasterom i na podstawie tej wiedzy można w dużym przybliżeniu oszacować, jaki Page Rank otrzyma nasza witryna przy kolejnej aktualizacji. Szacunki te nie są zawsze trafione, ponieważ opierają się na ilości i jakości linków, które prowadzą do naszego serwisu. Algorytm potrafi zaskoczyć i przydzielić zupełnie inną wartość serwisowi, niż się spodziewamy. Na podstawie wcześniejszych doświadczeń można stwierdzić, że wartość serwisu obliczana przez Google może się znacznie różnić od wartości uznawanej przez użytkowników.

Zielony pasek PR jest o tyle ciekawy, że nie ma praktycznie żadnego przełożenia na pozycjonowanie i osiągane pozycje w wyszukiwarce, jednak każdy webmaster stara się o pozyskanie jak największego PR. Ma to związek raczej z ambicjami, a także z przełożeniem wartości sprzedawanej reklamy w serwisie. Im wyższy PR, tym lepsze ceny uzyskuje się za artykuły sponsorowane czy reklamę na stronie głównej serwisu.

Ręczne manipulacje wokół PR jest niedozwolone w wytycznych Google dla webmasterów. Umieszczanie linków do zewnętrznych serwisów w celu podwyższenia PR jest „nagradzane” obniżeniem PR dla witryny emitującej takie linki. Filozofia Google opiera się na tym, aby umieszczać linki zewnętrzne tylko wówczas, kiedy są one pożyteczne dla użytkowników odwiedzających nasz serwis. Oznacza to, że linki muszą być tematyczne i kierować do stron o zbliżonej tematyce, a także do takich, które rozszerzają poruszane zagadnienia na podstronach naszego serwisu.

Wymagania Google ocierają się nieco o utopijną ideologię, ponieważ w przypadku serwisów komercyjnych musielibyśmy linkować do konkurencji i odwrotnie. Na szczęście Internet jest niezwykle bogaty w różne formy prezentacji informacji. Linkowanie ze stron konkurencyjnych sklepów czy witryn jest nierealne, ale już ze stron zawierających informacje o naszych produktach czy usługach jest całkiem możliwe.


O autorze

Marek Krotecki, publicysta internetowy, freelancer specjalizujący się w edycji i korekcie artykułów. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, współpracujący z wydawnictwami w zakresie korekty tekstów.


Głosuj (0)

emilia6818 15:10:22 20/11/2012 [Powrót] Komentuj